۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱

در مجمع انتخاباتی رقم خورد؛

«محمد پیروز منش»رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم شد

«محمد پیروز منش»رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم شد

قم- «محمد پیروز منش» در پایان مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم،با کسب ۱۱ رای به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم صبح سه شنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و اعضای مجمع برگزار شد که «محمد پیروز منش» با کسب ۱۱ رأی از مجموع ۱۲ رأی مأخوذه به مدت ۴ سال در سمت خود به عنوان رئیس هیأت ورزش جانبازان و معلولین استان قم ابقاء شد.

پیروزمنش تنها نامزد حاضر در این مجمع برای تصاحب صندلی ریاست هیأت جانبازان و معلولین قم بود که توانست با کسب ۱۱ رأی به فعالیت‌های مستمر و منظم خود برای ورزشکاران ادامه بدهد.

گفتنی است ورزشکاران رشته‌های جانبازان و معلولین در استان قم از جایگاه‌های بسیار خوبی در کشور برخوردار هستند که چهره‌هایی ملی نیز در بین آنها دیده می‌شود.

«حسین گلستانی» بازیکن ارزنده و پر افتخار قمی در ترکیب «تیم ملی والیبال نشسته» و «محمد محمد نژاد» در ترکیب در «تیم ملی بسکتبال با ویلچر» از جمله افرادی هستند که در مسابقات مختلف ملی برای کشور افتخار آفرینی کردند.

کد خبر 5114680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha